خانوما تا کی سینه دردم ادامه داره کلافه شدم 🥺

۱۱ پاسخ

برای من تموم شده گاهی از خواب بیدارمیشم همون لحظه انگار رگ ب رگ میشه

تا 15 خودش گم میشه

من تا یازده هفته داشتم

منم هنوووز دارم .. مخصوصا اگ سوتین نبندم و بخوابم.. تو خواب ک این پهلو اون پهلو میشم درد میگیرن

سوتین نبند تو خونه،لباس تنگم نپوش،نخی و گشاد بپوش،واسه من ک کم شده

برا من کمتر شده اما وقتی رو به بالا میخابم وقتی از جا بلند میشم خیلی درد میگیره
به پهلو ک بخابم دردش کمتره

سینه دردت چطوریه؟

منم سینه درد هنوز دارم 😪

برای من دردش کمتر شده

برای من هنوزم هست ولی خیلی بم فشار نمیاد
دردش قابل تحمله

برا من تا هفته ۱۱بود بعدش تموم شد 🥴😊

سوال های مرتبط

مامان دوتا گل پسر مامان دوتا گل پسر هفته نوزدهم بارداری
مامان هیراد🩵👼🏻🧜🏻‍♂️ مامان هیراد🩵👼🏻🧜🏻‍♂️ هفته سی‌ام بارداری
مامان تو دلی 👶🏼خدایا شکرت مامان تو دلی 👶🏼خدایا شکرت هفته هجدهم بارداری
مامان نی نی جون 😇 مامان نی نی جون 😇 هفته ششم بارداری
مامان توت فرنگی🍓🎀 مامان توت فرنگی🍓🎀 ۲ ماهگی
مامان ⚜️الماس⚜️ مامان ⚜️الماس⚜️ هفته سی‌وششم بارداری