برای من تموم شده گاهی از خواب بیدارمیشم همون لحظه انگار رگ ب رگ میشه
تا 15 خودش گم میشه
من تا یازده هفته داشتم
منم هنوووز دارم .. مخصوصا اگ سوتین نبندم و بخوابم.. تو خواب ک این پهلو اون پهلو میشم درد میگیرن
سوتین نبند تو خونه،لباس تنگم نپوش،نخی و گشاد بپوش،واسه من ک کم شده
برا من کمتر شده اما وقتی رو به بالا میخابم وقتی از جا بلند میشم خیلی درد میگیره
به پهلو ک بخابم دردش کمتره
سینه دردت چطوریه؟
منم سینه درد هنوز دارم 😪
برای من دردش کمتر شده
برای من هنوزم هست ولی خیلی بم فشار نمیاد
دردش قابل تحمله
برا من تا هفته ۱۱بود بعدش تموم شد 🥴😊
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.