واسه بچه من هیچ واکسنی بد نبود همه راحت بودن خداراشکر
من امروز برده بودم واقعا سخته از ختنه هم سخت تر انشالله واسه شما چیزی نفهمه
واکسن دوماهگی خیلی سخت بود حتی از ختنه کردن برام سختر بود😱ایشالله برای شما آسون باشه ، فقط قبل واکسن پراکید نده میگن خوب نیست تاثیر واکسن از بین میبره، بزار بعد واکسن بهش بده
دختر منم پسفردا واکسن داره انشالا ک سبک باشه براشون
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.