سلام خانوما
هزینه سونگرافی رشد جنین چند؟
برای ۳۲هفته من باید برم

تصویر
۲۵ پاسخ

سونو رشد به تنهایی ۱۴۰۰
سونو داپلر رنگی ۳۵۰۰

من ۲۶هفته رفتم بیمارستان دولتی انام دادم ۹۰شد

1600دادم دو هفته پیش دوباره قراره برم نمیدونم چندمیگیرن اینبار

1200 رشده
داپلر2700

چقدر خوب گرفته

بیمارستان دولتی رفتن ۵۳۰ تومن

من با بیمه شد ۹۵۰

بابیمه تامین رفتم۹۵۰بود

آزاد ۳

من داپلر و رشد شد ۳ تومن

با بیمه برامن شد ۱۲۰۰

دقیقاا شکمت اندازه منه

من 28 هفته رفتم سونو واسه رشد جنین
آزادش 1300 بود من با بیمه 1 تومن شد

۹۵۰دادم با بیمه

من رشد .داپلر جفت رفتم ۴۲۰۰ امروز

۱۲۰۰

من ۱۵۰۰ازاد

چقد زیاد میگیرن مگه فقط وزن رو بررسی نمی‌کنن؟

من با بیمه تامین رفتم۹۵۰.آزادش ۱۲۰۰ بود

۱۹۰۰

هرشهری ی قیمته

سونوگرافی رشد ۱۱۶۰

همجا مث هم نیست عزیزم

۳ تومن

من توی بیمارستان رفتم ۲۶۰۰

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان گومبولی مامان گومبولی ۳ ماهگی
مامان خانوم کوچولو🩷 مامان خانوم کوچولو🩷 هفته سی‌ام بارداری