سونو رشد به تنهایی ۱۴۰۰
سونو داپلر رنگی ۳۵۰۰
من ۲۶هفته رفتم بیمارستان دولتی انام دادم ۹۰شد
1600دادم دو هفته پیش دوباره قراره برم نمیدونم چندمیگیرن اینبار
1200 رشده
داپلر2700
چقدر خوب گرفته
بیمارستان دولتی رفتن ۵۳۰ تومن
من با بیمه شد ۹۵۰
بابیمه تامین رفتم۹۵۰بود
آزاد ۳
من داپلر و رشد شد ۳ تومن
با بیمه برامن شد ۱۲۰۰
دقیقاا شکمت اندازه منه
من 28 هفته رفتم سونو واسه رشد جنین
آزادش 1300 بود من با بیمه 1 تومن شد
۹۵۰دادم با بیمه
من رشد .داپلر جفت رفتم ۴۲۰۰ امروز
۱۲۰۰
من ۱۵۰۰ازاد
چقد زیاد میگیرن مگه فقط وزن رو بررسی نمیکنن؟
من با بیمه تامین رفتم۹۵۰.آزادش ۱۲۰۰ بود
۱۹۰۰
هرشهری ی قیمته
سونوگرافی رشد ۱۱۶۰
همجا مث هم نیست عزیزم
۳ تومن
من توی بیمارستان رفتم ۲۶۰۰
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.