۷ پاسخ

وای انقدر واکسن دوماهگی سخته ؟منم بچمو چند روز دیگه میخوام ببرم

پاشویه کن دستمال با اب ولرم زیر بغلش کشاله رونش بکش بعضی ها میگن پیاز حلقه کن بذار کف پاش

استامینوفن دادی عزیزم؟؟

هر چهارساعت برابر با وزنش پاراکید بده. اگه داغ بود بازم پاشویه کن من دستمو نم دار میکردم به گردن و دست و پا و سرش میکشیدم
خیلی تاثیر داشت

عزیزم پسر منم امروز واکسن دوماهگیش رو زدن خیلی سخته
پاشویه کن دستمال خیس کن بزار سرش استامینوفن هم بده

ی پارچه خیس کن بزار کف پاش کف دستش ماساژ بده بعد ی زمان کم بزار روی پیشونیش
استامینوفن بده هر ۶ ساعت ی قطره بریز روی جای واکسنش دردش کم بشه ..

تبش چنده ؟استامینوفن اگه دادی تا نوبت بعدی داروش دستمال خیس من بزار سرش
دستتم خیس کن بزار شکمش
پیاز بزار تو جوراب پاش کن، من امتحان نکردم اینو میگن جوابه

سوال های مرتبط