۵ پاسخ

یه چایی نبات بخور سردیت کرده

منم اینجوری شدم نخودچی خوردم خوب شدم

گیلاس خیلی نخور چون منم اوایل خیلی میخوردم دل پیچه میگرفتم

دلپیجه و نفخ عادیه عزیزم نمیخواد زیاد قرص و شربت بخوری

عرق نعنا بخور سردی کردی عزیزم

سوال های مرتبط