مامانا ازصبح تکون های جوجه رو حس نکردم چکار کنم

۹ پاسخ

سلام عزیزم خوبی
نی نی تکون خورد؟

فک کنم تا الان دوبار زد تو پهلو چپم

یه خوراکی خنک و شیرین بخور به پهلو چپ بخواب اگر تو ۱ ساعت ۶ تا حرکت کرد نگران نباش خواب بوده اگر خدایی نکرده بازم حرکت نکرد حتما برو بیمارستانnstبده خطرناکه گلم

از کی تکون نخورده

اخرین باری ک تکون خورده کی بوده موقعه شام دوغ یا ماست نخوردی چون میگن لبنیات باعث خواب بچه تو شکم میشه

از صبح هیچی تکون نخورده؟
آب یخ یا یه چیز خیلی شیرین بخور بخواب به پهلو چپ دقت کن اگه تکون نخورد دیگه خطرناکه باید بری بیمارستان

یکم اب خنک بخور راه برو

یه چیز شیرین بخور.رو دست چپت بخواب با انگشتت اروم بزن رو شکمت ببین جوابتو میده

حس نکردی بعد چطور تا الان راحت منتظر موندی؟؟؟؟؟خرما با اب پرتقال خنک بخور ب چپ دراز بکش ببین تکون میخوره ؟اگه خورد بشمار تکوناشو

سوال های مرتبط

مامان ســـاراےِ‌مـن🎀 مامان ســـاراےِ‌مـن🎀 ۶ ماهگی
مامان نور✨️ مامان نور✨️ روزهای ابتدایی تولد
مامان پسر کوچولوم 👼🏻🫐 مامان پسر کوچولوم 👼🏻🫐 هفته سی‌وهشتم بارداری