من نمیتونم اروغ بگیرم 🥲میذارم سر شونم چند دیقه راه میرم نمیزنه

۶ پاسخ

سر شونه تون ۲۰ دقیقه بزارید آروغ میزنه اگر نزد دیگه بزارینش سر جاش راه هم نرید هم خودتون اذیت میشید هم ممکنه بچه عادت کنه
آروغ گرفتن هم نهایت تا ۴ ماهگی بعدش دیگه نیازی نیست

بازم بزن من شاید یه رب ۲۰ دقیقه میزدم نمیخواد راه بری

باید راسته نگهش داری بعد بادگیلو میزنه

عزیزم بزار سر شونت اروم اروم پشتشو ماساژ بده از بالا به پایین یعنی از کنار گردنش اروم دستتو بکش به طرف کمرش مال من اینجوری اروغ میزنه

راه برای چی
بچه رو بزار روی قفسه سینت
اروم اروم پشتشو‌ماساژ بده بیست دیقه اروغ ک زد ول نکن
بیست دیق ماساژ بده باد معدش خالی بشه کامل
سرکلاس دکتره میگفت

نمیخاد حتما راه بری
یکم صبر حوصله کن میرنه منم دخترم دیر اروغ میزنه ولی رو شونم بلدم بزارم فقط
ی وقتا هم نمیزنه اروغ

سوال های مرتبط