۱۰ پاسخ

حالا با اینهمه مکافات میخابن آروغشونو چجوری میگیرید؟

اره عزیزم همدردیم

قنداق کن ینی فقط دستاشو ببند پاها آزاد باشه تاثیر داره تو عمق خوابش

اره بابا نموده منو دستاش ميپرن همش

من اولا عصبی میشدم حالا دقت میکنم الان بهانه میگرفت خودم گرمو بود درو بسته بودم چون خنک شب اینم پتو نمیزاره
درو باز کردم خنک شد خوابید😂خیلی گرمایی مث باباش

اگر سیر نمیشه اون صدا نمیاد هی هم میخواد مک بزنه شیر خشک بده سی تا
من ببلاک میدم درجا هم باد شکمش و اروغش میزنه میخوابه

واقعا نمیدونم پرا بچهای الان اینجوری ان.من یادمه اون بچهام هممممش خواب بودن اصن زوری بیدار میشدن برا شیر

سیر نشدن یه علتش
یا دلدرده
ببین شیر نیدی صدای قورت دادن شیر خوب میاد که سیر میشه دیگه بهش دارو کولیک بده من که ابجوش نبات میدم با یه نوک چاقو رازیانه اسیاب شده هم میریزم ته نشین شد از اب صاف شدش دوتا قطره چکون میدم راحت میخوابه

ب پا عادت دادی؟ بنداز تو همین گهواره تکون بده

وضعیت همه همینه شب زنده داری🤣

سوال های مرتبط