۲ پاسخ

وای دقیقا حال منی
ده سال جلوگیری کردم نزاشتم باردارشم ،تا پارسال بخاست خودم پسرم اومذ
الان نمیدونم چجوری باردارشدم،هشت هفتم ،اینقد حالم بده ک نگو،دهنمم با بیخابیای پسرم سرویس،با رفلاکس الرژیش،

وای سخت نیست؟!🥺🥺🥺🥺خدا کمکت کنه

سوال های مرتبط