۷ پاسخ

عزیزم 😍

نظر داره اسپند براش دود. کن

الهی عزیزم 🥺

مطمئنی رفلاکس نداره؟

دوندونه

من از ساعت ۴ بیداره

منم خیلی ناراحت میشم ویهان خواب میبینه و یهو توی خواب گریه میکنه
جیگرم کباب میشه🥹

سوال های مرتبط