خانما علائم ویروسی ک بچه ها میگیرن چیههه

۳ پاسخ

تب شدید. استفراغ. اسهال

بچه من تب 39 درجه و اسهال
اب شد طفلکی..

من دخترم استفراغ شدید و اسهال داشت تب فقط یبار کرد ولی داداش کوچولی من تب شدید و اسهال بود هرکسی یجوره علائم اصلیش همین سه تاس

سوال های مرتبط

مامان آرسام مامان آرسام ۱۲ ماهگی