اره خیلی بد
اوف اره من تازه کیستم دارم بدتره
بله🗿
همین الان عطسه کردم جوری تیر کشید که اشکم درومد🤦♀️مخصوصا وقتی دراز کشیده باشم بدتره
من کنار نافم تیر میکشه تا پایین
اره منم اینجورم
اره منم همینطوریم وقتی عطسه میکنی زیردلتو بگیر دردش کمترمیشه
من از اول بارداری داشتم تا الان روز چند بار عطسه میکنم مثل کسی که حساسیت داره به چیزی
اره تیر بدی میکشه . سر پسرم اینجوری نبودم اصلا
اره دقیقا
آره 😓
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.