۹ پاسخ

بعععله ماهم همینیم

اره منم همینم دکتر گفت اشکال نداره عضلات شکمه که باز شده

شمام لگنتون درد میکنه یا احساس میکنید تو شکمتون یه کوچولو درد میکنه

به شدت

بله ولی من سعی میکنم سریع به پهلو بخوابم دردش خوب میشه

شدیدددددد

اره منم دهنتو بازبزار عطسه کن

اره من بعضی وقتاوحشتناک زیرشکمم تیرمیکشه

بستگی داره چطور عطسه کنی؟ 🦦😂 خیلی محکم و کنترل کن

سوال های مرتبط

مامان Danil 💙نی نی مامان Danil 💙نی نی هفته بیست‌وسوم بارداری