خانما شما دارو رفلاکس چی به بچتون میدید؟

۳ پاسخ

کیدیزول فقط

فاموتیدین میدادم خیلی تاثیری نداشت الان اس امپرازول میدم خیلی بهتره

قبلا کیدیزول دیشب اس امپرازول گرفتم

سوال های مرتبط

مامان آقا پسر🩵 مامان آقا پسر🩵 ۱۵ ماهگی