۳ پاسخ

عادیه منم درد میکنه نگران نباش دردی که با لمس شکم اذیت نشی اشکال نداره اگر با لمس کردن هم اذیت میشی برو دکتر

منم پل درد داشتم دیشب ولی علتش نفخ بود .

عادیه عزیزم چون بچه درحال رشده

سوال های مرتبط

مامان گردو مامان گردو هفته سی‌وهفتم بارداری