۱۳ پاسخ

و ناگهان نوبت تو میشود
و خداوند جبران می‌کند برایت
تموم این روزایی که صبر کردی وقتی صبر کردن آسون نبود

منم مث شمام اين 5سال درهرحالي ك كردم بي نتيجه بود كاملا دركت ميكنم 😔💔

چند وقته عزیزم باردار نشدی

منم 4 ساله همه جا رفتم ولی فعلا هیچی
دعام کنید تروخدا
خسته شدم

منم همین طور
دیگه خسته شدم

انشالله امام حسین خودش بهت نگاه کنه گلم

عزیزم توکلت به خدا باشه یمدت از فکرش بیا بیرون برو یوگا

عزیزم اصلا نگران نباش استرس به خودت نده منم مثل تو اینقدر دکتر رفتم تا خدا بهم نی نی داد صبر کن خدا خودش صبرتو جبران می‌کنه انشاالله که هر چه زود تر مادر بشی

فدات بشم چرا اخه خدا نکنه گلم تو توکل ب خدا کن و برو دکتر اینشالله خدا بغلت رو پر بچه کنه فدات بشم اینجوری نگو امید داشته باش

عزیزم غصه نخور از بی‌بی ام البنین بخواه
ان شاالله سال دیگه بچت تو بغلته خیلی زود حاجت میده

چندوقته اقدامی عزیزم.؟

ب خدا اعتماد کن

این چه حرفیههههه امام حسین خودش قشنگ میچینه برات❤️

سوال های مرتبط