دخترم خیلی بالا میاره فکر میکنم رفلاکس گرفته چه کنم😞🥲

۵ پاسخ

دو ساعت به دوساعت شیرش بده وسط شیر خوردن اگ ول کرد یبار اروغش بگیر دوباره بدع سطح سرشو شیب دار بزار

کم کم شیر بده
بیست دقیقه بزارش رو شونت

عزیزم هرچند ساعت شیر میدی ؟

دکتر ببر ک خودشون چک کنن دارو بدن

حتما ببر دکتر

سوال های مرتبط

مامان تُپُلِ باباش مامان تُپُلِ باباش ۸ ماهگی