سلام. خواب دیدم اسم دخترمون رو گذاشتیم آوین. قشنگه این اسم؟

۴ پاسخ

آوین توی زبان کردی به معنی عشقه وخیلی اسم قشنگیه. دختر اولم اسمش دینا هست اگه اینم دختر بشه میزارم آوینا خیلی اسم قشنگین دوتاشون البته همون آوین خیلی خوبه ولی من بخاطر اینکه به دخترم بیاد آوینا رو انتخاب میکنم وگرنه اصلش همون آوین معنی اصیلی داره

اره خیلی قشنگه

سلام خیلی قشنگه
اسم دختر خواهر منم آوین هست 🥰

بله قشنگه، آوینا هم قشنگه .
تعیین جنسیت کردین ؟تو ۱۵ هفته نشون میده ؟

سوال های مرتبط

مامان پناه🫀✨️ مامان پناه🫀✨️ هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان پارساوآرسام🩵🩵 مامان پارساوآرسام🩵🩵 ۵ ماهگی
مامان آرادو🫃 مهراد🫃 مامان آرادو🫃 مهراد🫃 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان آوین کوچولو🩷🩷 مامان آوین کوچولو🩷🩷 ۱۰ ماهگی
مامان فرهان ‌و آوین مامان فرهان ‌و آوین هفته سی‌ویکم بارداری
مامان آوین مامان آوین هفته بیست‌وسوم بارداری