آوین توی زبان کردی به معنی عشقه وخیلی اسم قشنگیه. دختر اولم اسمش دینا هست اگه اینم دختر بشه میزارم آوینا خیلی اسم قشنگین دوتاشون البته همون آوین خیلی خوبه ولی من بخاطر اینکه به دخترم بیاد آوینا رو انتخاب میکنم وگرنه اصلش همون آوین معنی اصیلی داره
اره خیلی قشنگه
سلام خیلی قشنگه
اسم دختر خواهر منم آوین هست 🥰
بله قشنگه، آوینا هم قشنگه .
تعیین جنسیت کردین ؟تو ۱۵ هفته نشون میده ؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.