منم چون شوهرم اول عاشقش بود از چندسال پیش گذاشتم پناه ایشالا که سفید بخت باشن❤️
منم اسم دخترمو پناه گذاشتم
خیلی قشنگه اگر بچه بعدیم دختر بشه حتما میذارم🤩
آرههه خیلی جیگره🥹😍
خیلی عزیزم دعا کن منم باردار بشم خدا ی دختر سالم بم بده اسمشو میخام پناه بزارم😍🥺
قشنگترین اسم دخترانس
خیلی نازه😍
اره خیلی من خیلی دوست دارم اسم پناه
امیدوارم مثل اسمش پناه قلبتون بشه😍😍😍💕
آره عزیزمممخیلیی😍😍
عالیهههه 😍😍😍
بله عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.