۱۰ پاسخ

کوره کم‌چکوله بو همیشه دموچاوی وای لی دهات به پماد آچشمی چاک دبووه

باید دلیل اگزماشو پیدا کنی
شای. حساسیت به پروتویین گاوی داشته باشه

کورکم آلرژی هیه پماد هیدروکورتیزون بو لیددم پنج دقه لای دبا

پسرمن آلرژی ب پروتیین گاوی داره اینجوریه اگزاسین و اوسرین اوره جواب میده

اینجوریه خانما

تصویر

اتوپیکس ایروکس عالیه ولی مرحله اول باید ببینی دلیل اگزماش الرژی ب چیع وگرنه بازم میزنه
دیار برا شیرش بود دکتر عوض کرد دیگ نزد

سلام علت اگزما چبه؟؟
ببر دکتر
ممکنه از حساسیت ب مواد غذایی باشه،مواد شوینده ای که لباساشو میخورین و یا ...
من دخترم به لبنیات حساسیت داشت تبدیل ب اگزما شد ،دکتر پماد زد خوب شد

پسر من رو صورتش داشت دکتر بردم کرم داد خوب شد و اینکه صورتش رو زیاد نبوسین

سڵاو عەزیزم، ئەو پۆمادە عالیە، ئەو دەم دوکتور بۆی نووسی

تصویر

من پسرم اگزما داره ولی هرچی زدم فایده نداشته که بگم بزنید

سوال های مرتبط

مامان امیرعلی💙 مامان امیرعلی💙 ۹ ماهگی