بین 5 تا 7سال
این ریسکونکن دخترچه کاریه اخه
الان دیگه طبیعی نمیزارن بعد سزارین حتی ۱۰ سال بگذره قانونش عوض شده چون میگن خطرناکه مسولیت قبول نمیکنه بیمارستان
باید یکبار فقط سز کرده باشید و حداقل ۴ سال بگذره
شنیدم ۷ سال. بازم بستگی به دکترتون داره
سلام عزیزم ....هرچندسال بگذره بازم ریسکه هردکتری انجام نمبده چون رحم قبلاً باز شده جای بخیه امکان پارگی داره خطرناکه ....بودن کسانی که بعد سزارین طبیعی آوردن مثل خاله خودم ولی من که میترسم
فک کنم ۵سال
یکی رو میشناسم بعد دوسال دو سال و نیم طبیعی اورد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.