خانما جنین برام تشکیل نشده😭😭

۱۳ پاسخ

کوثر جان صب عسل و سیاه دونه بخور خیلی جوابه به شوهرتم بده

برو پیچ فلورا تاجیک مطالب رایگان زیاد میزاره حتما استفاده کن

دارو هات رو هم سروقت بخور

زرد آلو که میخوری هسته ای رو بشکن بخور انگار هسته زرد آلو تخمک اون هست

میدونم سخته ولی امیدت به خدا باشه رو خورد وخوراکت و خوابت خیلی دقت کن خورد ووخوراک خیلی مهم خواستی پیام بده جواب میدم

مگه چند تا تخمک کشیدن ازت؟؟

اسپرم همسرت ضعیفه؟

اوزيل پلاس بخور روزى ٣ تا، همسرت ويتامين اى و سى و دى(اگر دى پايينه)

چه بد🥲 امیدتو ازدست نده دوباره مکمل بخور خودتو وشوهرتو تقویت کن عزیزم

چندتا تخمک داشتی؟ احتمالا ضعیف بودن دیگه. انشالله که خیره

چند هفته بودی عزیزم؟؟؟دلیلش چیه؟

ناراحت شدم گلم امیدتو از دست نده دوباره تلاش کن این دفعه مکمل بخور کیفیت تخمکارو ببر بالا همسرتم حتما مکمل بخورن

چند هفته بودی؟.

سوال های مرتبط

مامان تپلی مامان تپلی هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان جوجه😍 مامان جوجه😍 هفته هفدهم بارداری
مامان فندوق کوچولو مامان فندوق کوچولو هفته دهم بارداری
مامان حسین مامان حسین هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان جوجو... مامان جوجو... قصد بارداری