۳ پاسخ

احتمال داره بعد بیرون آوردن بچه رحمتو هم در بیارن اگه شدید باشه اگه نه میزاره بمونه اما دیگه نباید باردار بشی

بستگی به اون حجم چسبندگی داره

ما یکی از اشناهامون اونجوری بود درحین عمل بعداز اینکه بچش به دنیا اومد تو اتاق عمل چسبندگی هم عمل کردن بعداز اون یه بچه ی دیگه هم به دنیا آورد دوباره بعداز چن سال به حرف کسی هم گوش نکن چون تجربه ندارن میترسونن آدمو یعنی چی که رحمت رو درمیارن

سوال های مرتبط

مامان رایان مامان رایان ۱۴ ماهگی
مامان هیرا💙
ابرا🩷 مامان هیرا💙 ابرا🩷 ۲ ماهگی