به بچه ام چی بدم وزن بگیره
راهنمایی

۲ پاسخ

اگه خاستی میتونی قبل اینکه بزاری رو گاز از یه صافی پارچه ای رد کنی که دونه های ریز بادوم درختی رو هم جدا کنی

حریر بادام درختی عالیه من نتیجه گرفتم
چندتا دونه بادام درختی پوست کنده رو مثلا شما دیگه الان بچه ات بزگتره۸تا دونه رو با رنده ریز رنده کن یا با پشت الک رنده کن بعد داخلش شیر ماجان بریز مثلا ۱لیوان بزارشب تا صبح تو‌یخچال بعد ۲قاشق چای خوری نشاسته گندم و با اب حل کن بریز توش بزار رو گاز چندتا جوش بخوره هر چی بیشتر بمونه فرنی سفت تری میشه دیگه خودت ببین بچه ات شل تر دوس داره یا سفت تر عالیه بمب وزن گیریه تو اینترنت هم بزنی میاره میتونی نشاسته گندمشو بیشتر کنی یا بادومو دیگه دست خودته شیر ماجان هم مخصوص کودکانه خیلی هم‌خوشمزه هست من ماجان پر چرب هم میگیرم خیلی دوست داره بچه ام

سوال های مرتبط

مامان لیانا مامان لیانا ۱ سالگی
مامان هومان👨‍👩‍👦 مامان هومان👨‍👩‍👦 ۱۷ ماهگی
مامان محمد مهراد مامان محمد مهراد ۱۴ ماهگی