۵ پاسخ

همیشه از اونی که بیشتر داره بیشتر شیر دادی
روش شیر دادنت رو اصلاح کن وگرنه یک سینه ات کوچیک میشه یکی بزرگ( حتی بعد از ، از شیر گرفتن بچه )

احتمالا بخاطر اینه یه سینه رو بیشتر میدی هرچی بیشتر میک بزنه یه سینه رو اون سینه شیرش بیشتر میشه

از اون ک کمه بهش بده بخوره... مک بزنه شیر تولید میشه...

من یکی رو بیشتر دهنش میزارم تا اون یکی بخاطر همین یکیش خیلی کم شیر داره

مامانم میگه همیشه یه سینه از اون یکی بیشتر داره

سوال های مرتبط

مامان گوگولی مامان گوگولی ۱۰ ماهگی