همیشه از اونی که بیشتر داره بیشتر شیر دادی
روش شیر دادنت رو اصلاح کن وگرنه یک سینه ات کوچیک میشه یکی بزرگ( حتی بعد از ، از شیر گرفتن بچه )
احتمالا بخاطر اینه یه سینه رو بیشتر میدی هرچی بیشتر میک بزنه یه سینه رو اون سینه شیرش بیشتر میشه
از اون ک کمه بهش بده بخوره... مک بزنه شیر تولید میشه...
من یکی رو بیشتر دهنش میزارم تا اون یکی بخاطر همین یکیش خیلی کم شیر داره
مامانم میگه همیشه یه سینه از اون یکی بیشتر داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.