آزمایش ۳ ماهه دوم تا چند هفته باید انجام شود

۱۱ پاسخ

یاد ندارم

کدوم شهر هستین

من تا الان هر چی آزمایش رفتم از سمته بهداشت همه رایگان بوده

چرا نگیره

از سمت بهداشت بری رایگان هستش

من 17 خرداد رفتم از سمت بهداشت

بله من دو هفته ای رفتم

فکرکنم تا ۲۸ وقت داری

فکر کنم تا هفته 27

اره تا بیست و هشت هفته واسه منم دیروز دکتر ازمایش قند نوشت ولی حوصله ندارم فعلا برم

تا 28 هفته وقت هست

سوال های مرتبط

مامان مهوین🩷🫠 مامان مهوین🩷🫠 روزهای ابتدایی تولد
مامان اگرین مامان اگرین هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان دل ارا و تودلی مامان دل ارا و تودلی هفته سی‌وششم بارداری
مامان شاهیار💙 مامان شاهیار💙 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان نی نی گل🎀 مامان نی نی گل🎀 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان معجزه خدا🙏🏻✨ مامان معجزه خدا🙏🏻✨ روزهای ابتدایی تولد