یاد ندارم
کدوم شهر هستین
من تا الان هر چی آزمایش رفتم از سمته بهداشت همه رایگان بوده
چرا نگیره
از سمت بهداشت بری رایگان هستش
من 17 خرداد رفتم از سمت بهداشت
بله من دو هفته ای رفتم
فکرکنم تا ۲۸ وقت داری
فکر کنم تا هفته 27
اره تا بیست و هشت هفته واسه منم دیروز دکتر ازمایش قند نوشت ولی حوصله ندارم فعلا برم
تا 28 هفته وقت هست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.