فرنی بااب درس میکنم
ارد برنجتو با اب حل میکنی بعد شیر خشکمیریزی
منم دیروز بهش فرنی دادم یه قاشق ارد برنج رو با آب جوشیده شده سرد قاطی کردم ۱۰ تا ۸ دیقه مکند رو گاز بعدش زیرشو خاموش کردم تا خنک شه بعد یه پیمانه شیر خشک ریختم هم زدم دادم خورد یدونه ام نبات کوچیک بنداز بزا شیرین شه یا قند
شیر خشک یا شیر خودتو بریز
اصلا پاستوریزه نریز براش ضرر داره پاستوریزه برا یک سال ب بالا
شیر پاستوریزه نرمی استخوان میاره
شیر مادر بدوش بعد پخت قاطی کن
شیرخشک یا شیرمادر
با آب درست کن آخر بار از حرارت افتاد و کمی خنکشد یک پیمانه از شیر خودتون یا شیر خشک بهش اضافه کنید
بعد که آماده شد شیرتو بریز روی حرارت نباشه
عزیزم با آب درست کن حالا بعد کمی از شیر خودتو بریزی
من میریزم دکتر بچم گفت بریز پایتوریزه پرچرب
شیر خشک یا شیر خودت
شیرخشک یاشیرخودت
با آب
بریز شیر داخل غذا اشکالی نداره
البته شیر کم چربم ازین پاستوریزه ها استفاده کنی موردی نداره
بااب درس کن من خودم بااب درس میکنم
خب مامان ایلیا بیدار شد با رگباری از سوال
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.