سلام خانوما یه سوال همه آمپول ریه میزنن؟

۲ پاسخ

نه عزیزم فقط برای کسایی که احتمال زایمان زودرس دارن میزنن. مثل کسایی که بارداری پر خطر دارن. استراحت مطلقن. از هفته های پایین انقباض دارن

فکر کنم اوناییکه زایمان طبیعی میخوان انجام بدن نه نمیزنن چون بدن خودش تکمیل میشه بعد دردهای زایمان میاد
اما اگر دچار زایمان زودرس بشن یا سزارینی ها، اونا باید بزنن

سوال های مرتبط

مامان فندق ‌اقاهاکان مامان فندق ‌اقاهاکان ۱ ماهگی
مامان آیهان مامان آیهان هفته سی‌وششم بارداری
مامان پناه مامان پناه هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان ضحی گلی 💖 مامان ضحی گلی 💖 هفته سی‌وهفتم بارداری