نه عزیزم فقط برای کسایی که احتمال زایمان زودرس دارن میزنن. مثل کسایی که بارداری پر خطر دارن. استراحت مطلقن. از هفته های پایین انقباض دارن
فکر کنم اوناییکه زایمان طبیعی میخوان انجام بدن نه نمیزنن چون بدن خودش تکمیل میشه بعد دردهای زایمان میاد
اما اگر دچار زایمان زودرس بشن یا سزارینی ها، اونا باید بزنن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.