۱۶ پاسخ

واسه من تا انومالی طول کشید 🥴 ۴ماه فقط نون خشک و ماست چکیده خوردم

من در حدی بودم که یک جرعه آب هم نمیتونستم بخورم و چند روز بستری بودم برای تهوع، اندانسترون(دمیترون) آب رو آتیش بود برام، تقریبا تموم ماماها و بعضی پزشکا هم همینو توصیه میکردن که بخورم
درجه اول: قرص دمیترون
درجه دوم: شربت پرومتازین هر ۱۲ ساعت یه قاشق چای خوری که چون خیلی شدید بودم تزریقی هم میزدن بهم
ولی تهش بازم میگم قرص دمیتروووووون عالیه

تا بری تو ماه پنجمممم

برا منم هس صبحا امون نمیده یه چی بخورم معده خالی عوق میزنم

منک ندارم هنوزم😑

من خودمم بدتر از توعم 😂

والا خواهرشوهر من تا روز،زایمانش داشت و بقیه براش غذا میپختن تا این حد بود ولی اکثر تا پایان ۴ ماهگیه

من بارداری قبلیم تا ۱۸ هفته

قرص B6 میخوری؟

جنین دختر باشه حالت تهوع خیلیه

من دوسه روزه بالا نمیارم وگرنه هررر شب بالا میاوردم

منم دیروز خیلی شدید شدم.امروزم بخاطر شربتی که خوردم گرفتم

دارو چی میخوری؟؟.

واسه من تا هفته ۱۲ بود، بعدش کم شد

من از اول حالت تهوع نداشتم
هفته ۱۲ تا ۱۵ داشتم
بعد دیگه رفع شد
الان هرازگاهی چی بشه یه لحظه حالت تهوع بهم دست میده همین

تا ۱۴ هفته هستش

سوال های مرتبط

مامان آرسام مامان آرسام ۳ ماهگی