نه عزیزم حساس نشو روی حرکاتش
اینجوری کلافه میشی
جاش تنگه دیگه
برای منم همینطوره،فقط کش و قوس میاد،فکر کنم طبیعی هست چون جاش تنگ شده
برو بیمارستان عزیزم چرا این سوال هارو اینجا میپرسین
دیگه جایی برای تکون خوردن نیست
همون کش و قوس حرکت محسوب میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.