دخترم تکون نمیخوره
فقط گاهی کش و قوس میاد
یعنی مشکلی پیش اومده؟

۴ پاسخ

نه عزیزم حساس نشو روی حرکاتش
اینجوری کلافه میشی
جاش تنگه دیگه

برای منم همینطوره،فقط کش و قوس میاد،فکر کنم طبیعی هست چون جاش تنگ شده

برو بیمارستان عزیزم چرا این سوال هارو اینجا میپرسین

دیگه جایی برای تکون خوردن نیست
همون کش و قوس حرکت محسوب میشه

سوال های مرتبط

مامان ابوالفضل مامان ابوالفضل روزهای ابتدایی تولد