من قطره شیر افزا ک از قرصشم بهتزه استفاده کردم نتیجه نگرفتم
پودر گالاکتومید شیرمو ک قط شده بود برگردوند ب حالی ک وقتی فشار میدم شیرم میپاچه
جدیدا هم دارم قرص دومپریدون میخورم احساس میکنم شینه هام پر شده ولی خب قرص خطرناکیه اگه خاستی شروع کنی حتما راجبش تحقیق کن چون سرخود نمیشه خورد
قطره شیرافزا بگیر خیلی عالیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.