۷ پاسخ

سیکالفیت اون خیلی خوبه من دارم میزنم انگار نه انگار باز شده شکمم
دیر نیست بزن

هیچی نمیخاد خودش غیب میشه
مال من اصلا پیدا نیست

رد بخیه هات چه رنگیه من ک قهوای هنوز نرفته

دیرنیست بزن

ترمیم کننده بزن برندهای مختلف با قیمتای مختلف هست
لایسل
اَون
...

والا من هر چی زدم بازم جاش موند

ماستلا دکتر من گف ولی من نخریدم

سوال های مرتبط

مامان بيسکوئيت 🎀🧸 مامان بيسکوئيت 🎀🧸 ۹ ماهگی
مامان جوجو 👶🐣 مامان جوجو 👶🐣 ۱۳ ماهگی