۱۲ پاسخ

پسر من بیبی سیلشو کوبید زمین شکست یکم🥲🥲🥲گلبم گرفت

کلا زندگی در ایران بسی زیباست

من بی بی سیل میگیرم سرشیشش شده ۱۸۰۰

عزیزم سر شیشه تنهاشو می‌گرفتی یه شیشه بیبی لند طرح اونتم می‌گرفتی می‌زدی به سر اون

دیگه خارجی نخر من فقط تا دوره کولیکنهایت تا ۹ماه دکتر براوون گرفتم بعد مدام هر ۲۰ رو یه بی بی لند گرفتم و تمد تند انداختم دور هم ادم زود ب زود جدید میخره هم قیمتش مناسبه

من دخترم شیرخودمو میخوره ولی تمام شیرخشکارو‌خریده بودم یدونه بی بی سیل سایز بزرگ خریده بودم دادم به عروس عموم الان حرصم داره درمیاد🥴🥴

من اونت میدادم تا یسال بعد دکتر براون گرفتم الان ی زاپاس بیبی لند گرفتم فک میکردم مثلاارزونه ۵۸۰کارت کشید کرکام ریخت🤣

😐گلبم

من هی اور شی خریدم برای سیسمونی و ۴ تا پستونک اونت یک بارم استفاده نکرد از شیشه شیر پستونک هاش هم کمممم تف میکرد هی
این زیبا نیس؟

خوب مارک ارزونتر بگیر

منک ازهمون اول بی بی لندگرفتم

منکه اوایل فقط شیشه گرون خریدم دکتر برانز و اونت ، الان بیبی لند استفاده میکنم راضیم هستم البته دختر من همه سر شیشه هارو قبول میکنه

سوال های مرتبط

مامان آرتام مامان آرتام ۱۷ ماهگی