روز ۸و۹. آمپول آزاد سازی 🙃🙃🙃😊😊🙈

تصویر
۱۲ پاسخ

من خودم روز ۱۲ ازاد سازیم اصلا بی بی نمیزنم زیر ۱۴تا ۱۶ روز نامعتبره

عزیزم‌خییلی زود زدی این اثر امپوله اثر امپول تا ۱۲ روز میمونه تو بدن

روز ۱۴ به بعد بزن اگ بارداری مثبت میشه

من ۱۱ ازادسازی هستم تا ۱۶ ازادسازی صبر میکنم بعد بی بی میزنم عجله نکن

هاله داره

من روز ۶ هستم😍

کاذبه عزیزم

روز ۸ و نه ینی فقط دوروز از لانه گزینه گذشته خیلی زوده بزار سطح ترشح هرمون بالا بره بعد

هاله داره مبارک ها باشه

هاله دارههعع مبارکع

من انگار هاله دیدم

یه هاله داره

خیلی زوده واسه بی بی چک

سوال های مرتبط

چشم انتظار
🤰🏻 چشم انتظار 🤰🏻 قصد بارداری
مامان اریا و آرسام مامان اریا و آرسام هفته سی‌ودوم بارداری
مامان برکه👨‍👩‍👧 مامان برکه👨‍👩‍👧 هفته سیزدهم بارداری
مامان آراز مامان آراز هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان مامان نورا ♥️ مامان مامان نورا ♥️ هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان بچم مامان بچم قصد بارداری
مامان آینده🥹 مامان آینده🥹 هفته پانزدهم بارداری