من خودم روز ۱۲ ازاد سازیم اصلا بی بی نمیزنم زیر ۱۴تا ۱۶ روز نامعتبره
عزیزمخییلی زود زدی این اثر امپوله اثر امپول تا ۱۲ روز میمونه تو بدن
روز ۱۴ به بعد بزن اگ بارداری مثبت میشه
من ۱۱ ازادسازی هستم تا ۱۶ ازادسازی صبر میکنم بعد بی بی میزنم عجله نکن
هاله داره
من روز ۶ هستم😍
کاذبه عزیزم
روز ۸ و نه ینی فقط دوروز از لانه گزینه گذشته خیلی زوده بزار سطح ترشح هرمون بالا بره بعد
هاله داره مبارک ها باشه
هاله دارههعع مبارکع
من انگار هاله دیدم
یه هاله داره
خیلی زوده واسه بی بی چک
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.