من همش فک میکنم نی نیم یه چیزیش شده نمیدونم چکار کنم برم سونو یا نه 🥺🥺

تصویر
۱۵ پاسخ

این چیه عکس قحط بود😂😂

نبابا خوبه نگران نباش
بچه تو کیسه ی اب زیر چندلایه چربی و ماهیچه ی شکمه .هنوزم خیلی کوچولویه میتونی ب شکم بخوابی از این ب بعد یه متکا بزار بین پاهات ک نری رو شکم
چرا همچین فکری میکنی
بد ب دلت راه نده خدا نگهدارشه

جالخاق این چه عکسیه آدم سکته میزنه مثلا بارداری عکسای خوب بزار 😡😡

منم اینجوری بودم عزیزم حتی میترسیدم برم انتی ولی رفتم خداروشکر چیزی نبود منظورم اینه چون هفته های اوله و تکون چیزی ندارع ادم استرس میگیرع .
سونو هم زیاد خوب نیست خودتو عادت نده

گلم این حسا کاملا طبیعی نگران نباش هیچیش نیس

منم این عکسو ببینم همین حس بم دس میده😂

این چه عکسیه

آدم سالم اینوببینه دیونه میشه میشه چه برسه حامله باشه

تا هفت ماهگی بچه رو ولش کن به حال خودش هیچیش نیست

حالم بهم خورد😑😂وای حس بدی گرفتم🤣🤣

عکس کاملا مرتبط با سوال بود ☺️😂

اه چه عکس مسخره ای حالم بدشد

چرا همچین فکری میکنی

خب برو

چرا حس میکنی.
اتفاقی افتاده

سوال های مرتبط

مامان نازی و تودلی 💙 مامان نازی و تودلی 💙 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان دلوین مامان دلوین ۴ ماهگی