من فرو گلوبین میدادم سیاه شد دندونای پسرم الان سانستول آهن دار میدم.
من دو دورع ایروفیکس دادم خوب بود دندونم سیاه نکرد ولی الان گرون شده حدودا۹۰۰تومنه فروگلوبین دارم میدم یه هفتس اینم بدک نیس خداکنه سیاه نکنه
من فروگلوبین میدم خیلی خوبه
بلافاصله بعد از اینکه میدم دندون هاش رو با انگشتم میشورم و بهش آب میدم، خیلی وقته این شربت رو میدم اصلا دندون هاش سیاه نشده
فروگلوبین بهتره،ولی میگن دندون سیاه میکنه،من پسرم کوچیک بود بهش میدادم دندونش سیاه نشد
من فرومیدادم پسرم خیلی خوبه حتی اشتهاشم زیادمیکرد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.