پسر منم آخرین بار جمعه پیپی کرده دیگه نکرده😢دیشب آنقدر بچم گریه میکرد فک کنم بخاطر همین بود.
هرچقدر شکمشو ماساژ دورانی دادم پاهاشو ورزش دوچرخه دادم خوب نشد بچم.مقعدشم با گوش پاک چرب کردم بازم نکرد😢
خدا کنه امروز کار کنه راحت بشه بچم
یکم فلوس بده بهش یا ترنجبین
یروزک مشکلی نیس.بچه تاچندروزم پی پی نکنه عیب نداره بشرطی ک زورنزنه
باروغن به جهت عقربه های ساعت دورناف ومعدشو ماساژبده همون موقع دفع میکنه خیالت راحت
بیبی کرده سریع پیپی میکنه
اگر شیرمادر میخوره تا یک هفته طبیعیه پی پی نکنه حتی بعضی پزشکا میکن ده روز . دختر منم یه روز در میون یه بار پی پی میکنه خیلی ناراحتم احساس میکنم اذیت میشه ولی دکترا میگن هیچی نیست ، من بهش قطره پروبیوتیک میدم بهتر میشه
برا منم هیچ دسشویی نمیره قطره هم میدم فایده نداره😭😭
من. بچم چهارروز مدفوع نکرد 🥲اذیتع قلب مامانی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.