دخترا کسی ۱۲هفته دقیق رفته سونو انتی
جنسیت رو احتمال دادع

۱۲ پاسخ

من رفتم دوجاان تی شدم هردوجاگفتن دختره بعدکه رفتم انومالی گفت پسره ب ان تی دلخوش نکن انومالی دقیقتره

ن ۱۲ هفته رفتم دقبق بهم گفت پسره

واسه من قطعی گفت و درست بود

برامن انتی احتمال پسر داد
پونزد ه هفته سونو تعیین جنسیت رفتم قطعی گفت پسره

اره من ۱۲ هفته و ۱ روز رفتم دختر بود انومالی گفتن پسر

اره به من گفت پسره قشنگ عکس گرفته برام حالا دو هفته دیگه میرم انومالی ببینم چی میگه

من ۱۲ هفته و ۴ روز رفتم احتمال ۹۷ درصدی داد همون بود

برای من درست بود وهمون شد

من ۱۲ هفته رفتم گفت احتمال خیلی کم دختر
و تو انومالی قطعی دختر بود😍

بله برا من قطعی گفت و درست بود

بله به من قطعی گفت

من ١٢هفته و ٥ روز رفتم احتمال داد
ولي دل خوش نميكنم بهش اخه بچم اصلا برنميگشت و پوزيشنش مناسب نبود ٤بار سونو شدم

سوال های مرتبط

مامان منتظر مامان منتظر هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان 🩷ﺍَﺑ‌‍ﺭﺍ🩷 مامان 🩷ﺍَﺑ‌‍ﺭﺍ🩷 هفته سی‌وششم بارداری