من رفتم دوجاان تی شدم هردوجاگفتن دختره بعدکه رفتم انومالی گفت پسره ب ان تی دلخوش نکن انومالی دقیقتره
ن ۱۲ هفته رفتم دقبق بهم گفت پسره
واسه من قطعی گفت و درست بود
برامن انتی احتمال پسر داد
پونزد ه هفته سونو تعیین جنسیت رفتم قطعی گفت پسره
اره من ۱۲ هفته و ۱ روز رفتم دختر بود انومالی گفتن پسر
اره به من گفت پسره قشنگ عکس گرفته برام حالا دو هفته دیگه میرم انومالی ببینم چی میگه
من ۱۲ هفته و ۴ روز رفتم احتمال ۹۷ درصدی داد همون بود
برای من درست بود وهمون شد
من ۱۲ هفته رفتم گفت احتمال خیلی کم دختر
و تو انومالی قطعی دختر بود😍
بله برا من قطعی گفت و درست بود
بله به من قطعی گفت
من ١٢هفته و ٥ روز رفتم احتمال داد
ولي دل خوش نميكنم بهش اخه بچم اصلا برنميگشت و پوزيشنش مناسب نبود ٤بار سونو شدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.