۸ پاسخ

بله دوهفتس

ن نمیدم بهش نمیسازه

من الانم گاهی میدم

بهلههههه

اره من روزی یکی دوبار میدم

اره چن روزیه عصرانه شیر با بیسکویت میدم خیلی دوس داره

دیروز برا اولین بار یکم دادم😅

فقط داخل فرنی یا اوتمیل ننه جان

سوال های مرتبط

مامان دلیار👶 مامان دلیار👶 ۱ سالگی
مامان عرفان👶🏻😍❤️ مامان عرفان👶🏻😍❤️ ۱ سالگی
مامان آلپای مامان آلپای ۱۴ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق ۱ سالگی