منم شنیدم ۲سال ک بگذره امکان طبیعی زایمان کردن هست... طبیعی بنظر من بهتره سزارین. البته نظر شخصی بنده هست🌹
سلام نه عزیزم من بچه اولم سزارین اختیاری کردم دو سال بعدش دوباره سزارین شدم سومی رو هم ۴ سال بعد الانم چهارمی رو باز سزارین
چت جی بی تی بیخود کرد این اتفاق تو ایران نمیوفته هیچ دکتری هم زیر بارش نمیره وقتی یه بار سزارین کنی برای راحتی کار خودشون دیگه طبیعی انجام نمیدن
نه گلم بعد از هست سال میتونی .
بستگی به دکترت و بدن خودت داره از نظر علمی بعداز ۲ سال میشه
من عمل کردم یکی از تخمدونام رو دراوردن و رحم رو شستشو دادن از سزارین بیشتر و بدتر باز کردن شکم و رحم رو ولی ۲ سال بعدش طبیعی زایمان کردم
آره بعد یکونیم دوسال میتونی طبیعی زایمان کنی
نه ربطی نداره کلا سزارین میکنن
بله نه به دلیل فاصله زایمان به دلیل پیشرفت علم
من خواهر شوهرم ۱۰ سال از بارداری اول گذشته بود دکتر گفت نمیشه این یکی باید سزارین بشه چون خیلی خطرناک
نه عزیزم مامان من بعد از دوازه سال وگفتن باید سزارین کنی چی میگی خانومم
سزارین خوبه ؟
نه😐 یکی از اشناها هفت سال فاصله بچه هاشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.