۱ پاسخ

من زایمان نداشتم اما شنیدم که میگن میبرن الکی
دوستم زایمان کرده بود اونجا بچش رفت ان ای سیو ولی یکی دیگه از دوستام زایمان کرده بود بستری نشد

سوال های مرتبط