۱ پاسخ

سلام شما تو بیمارستان شمس زایمان کردید؟
چطور بود راضی بودید؟
من النگو هام در نمیاد میزانن چسب بزنم یا باید قیچیشون کنم؟
چیا دادن خودشون؟

سوال های مرتبط