من پیش دکتر شیر نسب نزدیک ۳تومن شد ۲۸۰۰ اینا فکر کنم
با تکمیلی ۴۷۰
ازاد ۳۲۸۰
من دیروز رفتم با بیمه تامین 3/100
ازمایش با بیمه تامین هم 500
شهرهای دیگه نمیدونم
من ۳ تومن دادم
ازمایش ۵ سونو ۲۱۰۰
من رفتم1300ازامایش890
ازمایش من شد ۴۷۰۰
سونو شد ۱۹۰۰
۲۲۰۰ رفتم من شهرستان هستم بیمه روستایی دارم نمیدونم با بیمه شد یا بدون بیمه فقط میدونم ۲۲۰۰ شد
6800
من کرج سونوگرافی آراد رفتم خیلی هم دکترش عالی بود سونوی آنومالی شد ۲۷۰۰ و آزمایش هم نداشت فقط سونو بود
من ان تیم شد 5500
مگه آنومالی کمتره؟
۵۴۰۰ بود برا من دیروز
برا من2900شد
برای من شد ۳۴۰۰ پیش دکتر خدارحمی
فککنم۵ تومن
ازمایش نزدیک ۵ میلون سونوهم یک ونیم فکر کنم
۵تومن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.