سلام، مامانها هزینه آنومالی حدودا چقدر میشه؟

۱۷ پاسخ

من پیش دکتر شیر نسب نزدیک ۳تومن شد ۲۸۰۰ اینا فکر کنم

با تکمیلی ۴۷۰
ازاد ۳۲۸۰

من دیروز رفتم با بیمه تامین 3/100
ازمایش با بیمه تامین هم 500
شهرهای دیگه نمیدونم

من ۳ تومن دادم

ازمایش ۵ سونو ۲۱۰۰

من رفتم1300ازامایش890

ازمایش من شد ۴۷۰۰
سونو شد ۱۹۰۰

۲۲۰۰ رفتم من شهرستان هستم بیمه روستایی دارم نمیدونم با بیمه شد یا بدون بیمه فقط میدونم ۲۲۰۰ شد

6800

من کرج سونوگرافی آراد رفتم خیلی هم دکترش عالی بود سونوی آنومالی شد ۲۷۰۰ و آزمایش هم نداشت فقط سونو بود

من ان تیم شد 5500
مگه آنومالی کمتره؟

۵۴۰۰ بود برا من دیروز

برا من2900شد

برای من شد ۳۴۰۰ پیش دکتر خدارحمی

فک‌کنم‌۵ تومن

ازمایش نزدیک ۵ میلون سونوهم یک ونیم فکر کنم

۵تومن

سوال های مرتبط

مامان آریان🩵 مامان آریان🩵 ۶ ماهگی
مامان دل آرا و دایان مامان دل آرا و دایان هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو ۷ ماهگی
مامان شاهانمم💙 مامان شاهانمم💙 ۳ ماهگی
مامان پسرکوچولو❤️ مامان پسرکوچولو❤️ هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان ریحانه کوچولو مامان ریحانه کوچولو ۸ ماهگی
مامان دوقلوها🩷🩷 مامان دوقلوها🩷🩷 ۱ ماهگی
مامان 👑پویانم👑💙🧿 مامان 👑پویانم👑💙🧿 ۱ ماهگی