خانوما هزینه انومالی حدودا چقدر میشه

تصویر
۱۴ پاسخ

۲ تومن

من ۲۷۰۰ دادم هفته ی پیش
۲۸۵۰ هم اکو

۳۲۰۰شدبرامن

من انومالی و کالر داپلرم دادم شدم ۲۶۰۰

برای من بدون بیمه شد ۳۴۰۰

شد۲۱۰۰

از من یه میلیون شد عزیزم ولی خدایی دکترشم خوبه خیلی با دقت بالا هس وقت میذاره هرجا قیمت هاش فرق میکنه

من ۱۳۰۰ دادم

واسه من شد ۳۶۰۰
البته پیشرفته نوشته بود دکتر واسم

من انومالی 2900 شد

من2500

من ازمایشش۱/۴۰۰
سونو۱/۲۰۰

من آزاد ۲۵۰۰ دادم

من که رفتم ۱۵۸۰

سوال های مرتبط

مامان فندق🩷 مامان فندق🩷 هفته هجدهم بارداری
مامان جوجو ممد🐣 مامان جوجو ممد🐣 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان آریان🩵 مامان آریان🩵 ۶ ماهگی