ماه اولو نمیزنن من پسرم ۵ فروردین دنیا اومد اردیبهشت واسش یارانه زدن
ن من چهارم خردا بود نزدن
نه نریختن احتمالا از ماه بعده
پسر من۴خرداد دنیا اومده احتمالا تیر واریز میکنن
ما ک نداریم یارانه 😅
ببینم طرح امید میدن یا ن
پسرم 21 ام دنیا اومد ولی چون بستری شد دستگاه رفت حالمون گرفته بود درگیر رفتوآمد بیمارستان بودیم دیرتر شناسنامه شو گرفتیم نه نریختن برا ما 25 هرماه یارانه میدن
نه برامن نریختن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.