مامانایی که خرداد زایمان کردین برای کوچولوهاتون زدن یارانه؟

شیردهی

۷ پاسخ

ماه اولو نمیزنن من پسرم ۵ فروردین دنیا اومد اردیبهشت واسش یارانه زدن

ن من چهارم خردا بود نزدن

نه نریختن احتمالا از ماه بعده

پسر من۴خرداد دنیا اومده احتمالا تیر واریز میکنن

ما ک نداریم یارانه 😅
ببینم طرح امید میدن یا ن

پسرم 21 ام دنیا اومد ولی چون بستری شد دستگاه رفت حالمون گرفته بود درگیر رفت‌وآمد بیمارستان بودیم دیرتر شناسنامه شو گرفتیم نه نریختن برا ما 25 هرماه یارانه میدن

نه برامن نریختن

سوال های مرتبط