چیکار کنم خوب شم
آیا نیازه برم دکتر

تصویر
۴ پاسخ

نه عزیزم چیز مهمی نیست من استخوان لگنم بشدت درد میکرد توی بارداری بخاطر جنین هست که داره رشد میکنه

وای من از ترس درد بخدا از پله نمیرم پایین یه بار همچنین اتفاق برام افتاد انقد درد داشتم فک میکردم زایمان میکنم 🚶

فقط باید ب پهلو دراز بکشی و لای پاهات ی چیزی بذاری تا بدنت اروم بشه
منم خیلی اینجوری میشم
فقط و فقط استراحت

شماره دکترتونو ندارین ؟بهش زنگ بزنید یا پیام بدید بپرسید

سوال های مرتبط

مامان محمدجونم مامان محمدجونم هفته سی‌وششم بارداری