۸ پاسخ

ب نظرم که زیاد استفاده نشه ۳ تا ۶ ماه ۹ تا ۱۲ ماهش میفته واسه پاییز سال بعد ک بازم خیلی استفاده نمیشه کوچبک میشه بمون ب موقعش بخر

۳ تا ۶ میشه فک کنم
۶ تا ۱۲ میفته تابستون

آبان آذر خیلی سرده 3تا 6 بنظرم
6تا 12هم خوبه 😑🫤😕

هرچی بزرگتر بگیری بچه توش گم میشه خدایی نکرده سر میخوره

اگه واسه اوایل میخوای باید سه تاشیش بگیری

۳ تا ۶ بگیر دیگه , اون تایم می‌افته تو سرما

از چ پیچیه؟ خیلی خوشگله

ازچه سایتی خوشگل لباسه

سوال های مرتبط