ب نظرم که زیاد استفاده نشه ۳ تا ۶ ماه ۹ تا ۱۲ ماهش میفته واسه پاییز سال بعد ک بازم خیلی استفاده نمیشه کوچبک میشه بمون ب موقعش بخر
۳ تا ۶ میشه فک کنم
۶ تا ۱۲ میفته تابستون
آبان آذر خیلی سرده 3تا 6 بنظرم
6تا 12هم خوبه 😑🫤😕
هرچی بزرگتر بگیری بچه توش گم میشه خدایی نکرده سر میخوره
اگه واسه اوایل میخوای باید سه تاشیش بگیری
۳ تا ۶ بگیر دیگه , اون تایم میافته تو سرما
از چ پیچیه؟ خیلی خوشگله
ازچه سایتی خوشگل لباسه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.