خانوما معاینه تحریکی لازمه برم 38هفته و ۵رورم

۵ پاسخ

من یکم درد داشتم گفتم برام انجام بدن برا اولی

اگه بچه اولته خود به خود باز نمیشی
من که اونجور بودم

اگه باز نشدی نه فعلا
یکم کارارو انجام بده پیاده روی و اینارو
حداقل یه سانت اینا باز بشی بعدش تحریکی انجام بدن برات

آره خوبه

اره باز شده باشی تحریکی انجام میدن

سوال های مرتبط

مامان ژاوین🍒 مامان ژاوین🍒 ۱۳ ماهگی
مامان نورا مامان نورا ۹ ماهگی
مامان المیرا😍الین❤️ مامان المیرا😍الین❤️ ۱۲ ماهگی