۶ پاسخ

انشالله بارداری منم همین الائم داشتم بعد از امپول ازاد سازی روز 15تست مثبت و روز 17 ازمایش مثبت

من زیر دلم درد میکرد و کمی هم سینه هام سنگین شده بود همون اواسط آزادسازی، کمردرد شدید هم بودم، ولی دقیقا همون روز موعد پریود شدم 💔

منم فردا ۱۴ آزادسازی ام دکترم گفت که بی بی چک بزنم
ماه دوممه که آزادسازی زدم ماه قبل که پریود شدم زیر شکمم درد داشت و ترشحات سفید نزدیک پریودیم خیلی زیاد شد بعد نوک سینه هام حساس شده بودن ولی این ماه چهار روزم مونده موعد هیچی از قبلیارو حس نمیکنم

انشالله بارداری عزیزم منم ۱۰ ازادسازی هستم البته ماه دوم که میزنم

خدا از این بلاتکلیفی نجاتمون بده

شما قبل آمپول زدن سونوگرافی سایز فولیکول دادید؟؟

سوال های مرتبط

مامان جوجو مامان جوجو هفته یازدهم بارداری