دارچین کم داخل چای یا تو شیرینی تو ماه من ضرر داره؟

۹ پاسخ

نه عزیزم راحت باش

ن من میزنم ب غذا یا شیرینی

ن من میخورم

نه من که کم میخورم

منم میخورم

من که الآنم چایی دارچین میخورم

نه من همیشه داخل چایی هل و دارچین میندازم

نه نداره

ن من ک میخوردم

سوال های مرتبط

مامان ملکا🥹💗 مامان ملکا🥹💗 ۹ ماهگی
مامان 🌼هدیه خداوند🌼 مامان 🌼هدیه خداوند🌼 ۶ ماهگی
مامان جوجه رضا مامان جوجه رضا روزهای ابتدایی تولد
مامان یزدان و رادین مامان یزدان و رادین ۹ ماهگی